ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7
نویسنده : نازنین تاریخ : سه شنبه 15 اسفند 1391

 

ترفندی مخفی برای بستن Windows Explorer در ویندوز ویستا و 7


همان طور که می‏دانید یکی از اصلی‏ترین پروسه‏های فعال در محیط ویندوز، explorer.exe نام دارد. وظیفه اصلی explorer.exe که تحت نام Windows Explorer شناخته می‏شود مدیریت فایل‏های موجود بر روی هارددیسک است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی نیازمند بستن این پروسه باشید. در این زمان اکثر کاربران از محیط Task Manager برای بستن explorer.exe اقدام می‏کنند. اما در صورتی که از ویندوز ویستا و 7 استفاده میک‏نید بایستی بدانید راهی خیلی ساده از فشردن Ctrl+Alt+Delete و انتخاب explorer.exe از آن لیست بلند بالا وجود دارد. هم اکنون به معرفی این راه مخفی خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
بر روی منوی Start کلیک کنید.
سپس کلیدهای Ctrl به علاوه Shift را به طور همزمان بگیرید ولی دستتان را از روی آن دو کلید برنداریدو بر روی فضای خالی از منوی Start راست کلیک کنید 
خواهید دید که در منوی ظاهر شده، علاوه بر Properties گزینه Exit Explorer نیز به چشم می‏خورد که با انتخاب آن می‏توانید Windows Explorer را ببندید.

لازم به ذکر است برای بازگردانی Windows Explorer بایستی Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید. از منوی File بر روی New Task کلیک کنید و در پنجره جدید explorer.exe را تایپ کرده و Enter بزنید.

image

 

 


روش دیگر برای مخفی کردن Windows Explorer:

 

 

Ctrl+Alt+Delete را بزنید و Start Task Manager را انتخاب کنید و روی explorer.exeدر processes کلیک کنید و گزینه end processes را انتخاب کنید.    

 

 

و برای بازگردانی windows explorer  رویFile کلیک کنید و (...new task(Run را انتخاب کنید و explorer را درون آن بنویسید تا دوباره windows explorer ظاهر شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها مي باشد.